Hai dan selamat pagi semua.Pada entri kali ini,nuna rasa ingin berkongsi tudung kesukaan nuna iaitu tudung Syria express yang sangat senang dan mudah serta cepat untuk pergi kemana mana.Tudung Syria express membuatkan nuna jatuh cinta pandang berkali kali dengan material kainnya yang lembut dan tidak panas.

Tudung Syria express ini juga mempunyai potongan kain yang cantik dan kemas.Nuna sendiri pun rasa selesa sangat setiap kali memakai tudung Syria express ini.Untuk pengetahuan korang,kalau nak hendak pergi ke pasar raya ataupun pergi kemana mana pasti nuna akan sarungkan sahaja tudung sarung Syria express ni.Apa yang nuna lagi suka tentang tudung ini ialah mempunyai labuh depan dan belakang yang menutup aurat dengan sempurna.

 tudung yang nuna pakai ini ialah Syria basic code black.serius memang sedap dan inner terletak elok di kepala.
 tudung Syria ini pula tudung yang berwarna unggu dan material kain yang sejuk
 ini pula pandangan hadapan tudung syria express yang nuna cuba.
tudung syria yang nuna beli ada tiga warna.nuna kalau membeli pasti beli lebih daripada satu.fuhh,memang kaki shopping betul apatah lagi sekarang semua dihujung jari.hehehehe.

baiklah,setakat disini sahaja entri nuna pada kali ini .Tak menyesal beli tudung syria express ini walaupun bukannya trend tudung sekarang.Namun bagi nuna,tudung syria express sangat praktikal dan boleh digayakan pada bila bila masa.




1 Comments

  1. kite wajib juga ada collection tudung macam ni.. dalam keadaan tertentu sangat memerlukan sebab senang nak pakai. cepat..

    ReplyDelete

Hai visitor

komen anda begitu berharga .Nuna inshaAllah akan melawat blog blog yang sudi melawat blog ini.Terima kasih drop komen.semoga murah rezeki dan sihat sentiasa.