Assalamualaikum dan hai semua.

Nuna pun baru discover pasal online e-commerce PGMall ni.Serius,rasa menyesal tak kenal dari awal kan.Kalau tak,macam macam barang nuna boleh beli dekat sini.Hehe.


Untuk anda yang tak tahu PGMALL itu apa,mari nuna cerita sikit.
PGMALL www.pgmall.my ni adalah platform E-commerce No.1 di Malaysia dan ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi tau serta merupakan satu satunya local platform di negara kita tau.Selain itu,untuk pengetahuan anda semua,PG Mall ini juga tersenarai dalam carata di antara platform e-commerce terbaik di Malaysia.
 Untuk anda yang hendak membeli barangan online,boleh ke link ni,confirm jatuh cinta  I love 3000 dekat PG Mall tau https://pgmall.my/wow-store?1=


APA YANG ADA DI PG MALL
Seiring dengan peredaran zaman,nuna akui ramai diantara kita semua  suka window shopping tanpa perlu bersusah payah tanpa perlu sakit kaki kan?Benda mudah buat apa hendak disusahkan.Sebenarnya,platform e-commerce sebegini memudahkan urusan kita seharian.Kadang kala kesibukan juga membuatkan kita tidak mempunyai masa untuk membeli belah.Sekarang semuanya dihujung jari,semua barang boleh dicari di PG MALL.
Antara kategori barangan yang ditawarkan di PG MALL adalah:
  • ·         Perkakasan dapur
  • ·         Alatan elektronik
  • ·         Kesihatan dan kecantikkan
  • ·         Fesyen wanita
  • ·         Kelengkapan rumah
  • ·         Barangan kemas
  • ·         Permainan kanak kanak
  • ·         Dekorasi


Dan banyak lagi pelbagai pilihan barangan yang menarik di PG MALL ini.

PG MALL,I love you 3000.
Mesti anda tertanya kan,kenapa laa nuna tiba tiba je tulis I love you 3000 kan.Hehe,sebenarnya nuna dah jatuh cinta dengan satu platform online membeli belah.Memang mudah dan cepat.
Harini nuna hendak kongsikan satu benda best mengenai satu platform beli belah online.Sebut sahaja platform online beli belah,semua sudah nuna cuba.Memang senang kerja kita nak beli barang apa apa.Tinggal pilih,bayar melalui perbankan online dan tunggu je barang yang kita tempah sampai dekat rumah

LOVE YOU 3000 REWARDS


Untuk kempen Love you 3000 ini,PG Mall dengan berbesar hati hendak memberi cabutan bertuah dalam bentuk e-wallet bernilai RM3000 keseluruhannya kepada yang bertuah.Memang best kan.

Syarat untuk cabutan bertuah ini juga cukup mudah saja,korang perlu membuat pembelian menima sejumlah RM30 dalam satu resit.Semakin banyak pembelian dibuat,semakin besar peluang anda untuk menang.Jadi apa tunggu lagi,jom kita pakat buat pembelian dekat PG Mall banyak banyak.Mana tahu ada rezeki kita,dapat menang e-wallet RM 3000.

 

Apa yang menarik lagi anda semua boleh dapat 15% diskaun pada kedai kedai terpilih di PG Mall.Bukan itu sahaja tau,anda juga boleh dapat Free shipping di kedai kedai terpilih.Yang menarik pada hujung minggu juga akan ada tawaran diskaun yang lebih banyak.Memang wow dan menarik bukan?

untuk anda yang hendak membeli barangan di PG Mall boleh layari di  https://pgmall.my/wow-store?1=



Satu lagi,anda pernah dengar dekat mana mana platform beli belah yang boleh menggunakan semua e -dompet(e-wallet).Jawapannya tentulah tidak!Tapi di PG MALL anda tidak perlu risau sebabnya anda boleh guna apa sahaja e-wallet yang anda anda.Best kan?

 
Best atau tak best,bila berbelanja kita masih boleh dapatkan pulangan balik sehinggga 3.5% apabila anda kongsikan referred link korang kepada mak,ayah,kakak,abang,kawan kawan atau sedara mara.Untung kan?

Jadi apa tunggu lagi,beli dan tempeh barangan kesukaaan anda di https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=321
Untuk maklumat lebih lanjut boleh layari:


p/s:Apa tunggu lagi,jom beli barangan anda di PG Mall.Sungguh berbaloi !

 #PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Wowstore #Loveyou3k


4 Comments

Hai visitor

komen anda begitu berharga .Nuna inshaAllah akan melawat blog blog yang sudi melawat blog ini.Terima kasih drop komen.semoga murah rezeki dan sihat sentiasa.