Assalamualaikum dan hai semua.Selamat pagi dan salam ceria semua.Okeylah pada hari ini nuna hendak kongsikan dengan anda semua tentang nivea hokkaido rose micellar water yang sangat best.

Bagi yang belum pernah guna nivea hokkaido rose micellar water ni anda patut cuba tau sebabnya sangat wangi harum dan paling penting mudah untuk menanggalkan makeup,kotoran mahupun debu yang melekat pada kulit wajah kita.




Diperkaya dengan ekstrak Alba Rose dari Hokkaido yang mempunyai 36X anti-oksidan, ia berkesan menghilangkan solek, pencemaran dan kotoran yang tahan air yang menyebabkan kulit kusam & letih. Kulit terasa bersih dan dapat bernafas dengan lebih baik sebaik sahaja digunakan. Formula ini adalah:

1. Boleh digunakan pada kawasan mata. Lembut untuk bulu mata.

2. Sesuai untuk semua jenis kulit, walaupun untuk kulit sensitif.
3. Tidak perlu dibilas
4. pH neutral & bebas alkohol *, paraben, minyak mineral, sulfat
5. Bukan komedogenik
6. Keserasian kulit diluluskan secara dermatologi


cara penggunaan:


Rendam alas kapas anda dengan air misel. Lap kulit anda dengan perlahan sambil memejamkan mata. Elakkan sentuhan langsung dengan mata.


REVIEW NUNA ABDULLAH:


Sejujurnya nuna sangat suka dengan rose micellar water ni sebab sangat senang nak tanggalkan makeup.Paling penting ia tidak meninggalkan rasa berminyak pada muka selepas digunakan.Lagi satu nuna suka sebab baunya harum je bau macam bunga rose dan ringan saja teksturnya.


Nuna bagi 9/10 untuk produk ini.


Okey sampai sini saja entri nuna pada kali ini dan kita jumpa di lain entri ya.Dan nuna sangat recommend untuk anda diluar sana untuk mencuba.Memang tak rugi beli tau!hehe.


salam sayang-nuna abdullah.



0 Comments