Assalamualaikum dan hai.Pada entri kali ini nuna ingin berkongsi mengenai scrub bibir rahsia bibir pink artis korea.Normal baru macam sekarang ini elok sangat kalau kita menjaga kecantikkan diri dengan sebaiknya.

Resipi ni untuk scrub bibir. Boleh scrub waktu pagi dan malam seminggu 3 Kali. Teraserr bibir ala ala retiss taww.
Senang jer nak guna. Basah bibir . Ambil sedikit jer letak kat bibir atas pastu perlahan lahan buat putaran membulat . Sambung pula di bibir bawah. Biarkan dalam 5 - 7 minit kemudian cuci dengan air biasa. Nak jilat pown boleh aihh sebab sedapp sangat!

100g gula perang halus


2-3 biji softgel Vitamin E ( apa apa brand pown tak apa)

30ml madu


2 sudu air perahan lemon. Campur semua bahan dan gaul sebati kacau lawan jam sambil niat nak sehat, cantik, berseri seri. Dah siap tu masuk dalam bekas simpan dalam peti. Cara nak guna : Basahkan bibir, kemudian ambil sedikit scrub ni letak di bibir atas kemudian perlahan lahan buat putaran sambung pula di bibir bawah. Biar dalam 5-7 minit boleh cuci. Wahhh.. Raserr cam lembap pink pink giteww!! Kalah retiss Korea taw!


LEPAS DAH CAMPUR SEMUA SEKALI,YEAYY...DAH SIAP DAN BOLEH SAPU DEKAT BIBIR :)


Kredit: Sarifa Redzuan II

4 Comments

  1. Saya setuju scrubb bibir sangat penting. tetapi saya jarang betul buat sebab malas betul

    ReplyDelete
  2. lani rajin dok scrub badan jer, muka malas betul, hihi

    ReplyDelete

Hai visitor

komen anda begitu berharga .Nuna inshaAllah akan melawat blog blog yang sudi melawat blog ini.Terima kasih drop komen.semoga murah rezeki dan sihat sentiasa.