Assalamualaikum semua dan diharap semua dalam keadaan baik hendakNYA.

Pada entri kali ini nuna ingin berkongsi mengenai lip balm cocoa.Honestly,ini bukan sebarang paid review tau tapi atas review jujur nuna sendiri selalu pengguna Lip balm ini.



Musim panas dan kadang kala agak kering membuatkan bibir nuna jadi kering dan merekah.Jadi kebetulan pula ternampak lip balm ni di watson.Apa yang best lip balm ni mempunyai spf 15 yang mana berupaya melindungi bibir kita dari sinaran cahaya matahari.Barulah bibir tak gelap dan kusam tau.

So far selama penggunaan nuna,tekstur dia melekat elok dekat bibir dan terasa perubahan bibir dari kering dan merekah sikit kepada bibir yang nampak sihat.Alhamdulillah.

Jadi untuk korang diluar sana yang mengalami bibir kering atau merekah sangat bagus untuk mencuba lip balm ni.Jangan risau harga dia pun mampu milik tau lebih kurang belasan ringgit saja.

Kalau ada antara korang yang macam berkenan nak cuba boleh beli di watson atau farmasi tau.Rasanya lip balm ni memang ada dijual dekat sana.


Semoga bermanfaat perkongsian ringkas nuna pada kali ini.Kita jumpa lagi dilain entri ya.



3 Comments

  1. Masa nak beli lip balm ritu, nampak juga yang ni, tapi tak terbeli. Beli brand lain.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kongsi. Bagus juga lips balm pun ada SPF

    ReplyDelete
  3. jenama palmers ni mmg famous dgn kberkesanan produknya ya, utk lips timm suka guna vaseline, tapi jenama palmers ni timm beli oil dia, pekat betul vitamin e dia..

    ReplyDelete

Hai visitor

komen anda begitu berharga .Nuna inshaAllah akan melawat blog blog yang sudi melawat blog ini.Terima kasih drop komen.semoga murah rezeki dan sihat sentiasa.