Best Juga Sekali Sekala Main Game Solitaire,Syok|dah lama tak bermain game,kadang kadang sibuk dengan urusan harian?

kadang nak keluar pun malas juga kan,sambil santai-santai je dan release stress di rumah pun boleh main game yang best,hehehe.


Nuna takdelah main game yang pertaruhan macam tu.Main game biasa-biasa je macam solitaire, hidden object, logic puzzles ataupun word search tu.Asalkan  dapat release tension sekejap.


Paling nuna suka kalau bermain game di Solitaire.org sebab langsung takda iklan pop up yang mengacau, permainan yang mudah untuk dimain.Pernah tak korang main game Solitare tu? Eh kalau dulu, computer jenis lama dah wujud game ni sebelum kewujudan permainan game online yang lebih extreme.

Korang jangan salah faham tau,bukannya bila kita bermain game solitare ni kita main judi, eh takdelah.Tak bertaruh apa pun.Sekadar mengisi masa lapang dan ambil masa untuk berehat je.

Kalau korang masuk je ke dalam website Solitaire.org , korang akan lihat pelbagai jenis game dari yang sangat senang sehinggalah yang susah.Tapi takdelah susah mana pun

 

Nuna dah highlight antara jenis-jenis game yang korang boleh dapati di website ini.Ada Solitare, Card, Mahjong, Hidden Obejct, Match 3, Logic Puzzles dan juga Word.



Nuna paling suka bermain Solitaire dan juga hidden object.Yelah, hidden object tu budak-budak pun sesuai main.Anak sedare nuna pun berebut-rebut nak main game hidden object.Memang bagus untuk fokus budak-budak.







Game yang Nuna suka main juga dalam Solitaire.org ni adalah Spider Solitaire.Untuk game ni, ada peringkat senang, tengah-tengah dan yang susah.Ikut manalah kan korang nak uji otak korang bermain kad ni.





Apa yang Nuna suka tentang Solitaire.org main game tanpa gangguan iklan.Takdelah asyik terganggu je main game.Nuna suka kalau main dekat handphone je lagi senang untuk main game,bila-bila masa dimana pun berada,hehehe.

Oklah, terus bookmark website game online ni.Agak-agak nak main game, boleh terus klik kat bookmark.Mudah kan.

Kalau korang rasa nak bermain game ni, korang klik kan Solitaire.org ni.Selamat bermain game online ye.Santai minda dengan game,sesekali apa salahnya kan,hehehe.

0 Comments