Mortagecalculator UK





Mortage UK ditujukan terutamanya untuk penduduk United Kingdom yang menggunakan mata wang British Pound.Namun masih boleh diguna pakai untuk penduduk pelbagai negara lain tidak terhad UK sahaja.


Semejak wabak Covid-19 melanda banyak negara menyebabkan ramai penduduk seluruh dunia kehilangan pekerjaan kesan dari wabak tersebut.Kehilangan pekerjaan menyebabkan penduduk tidak mampu untuk membeli aset seperti "rumah" atau "home".


Wabak Covid-19 juga telah menyebabkan industri "perumahan" atau "real estate" di setiap negara.Banyak pihak bank yang telah memperketatkan syarat pinjaman perumahan"Tightening credit conditions" jadi menyukarkan sedikit untuk penduduk membeli rumah.

Kalkulator di tapak kami pada asalnya memenuhi keperluan pasaran UK, tetapi matematik di sebalik pembayaran bulanan berfungsi sama hampir di semua tempat kecuali unit mata wang dan harga rumah.

Beberapa perkara yang menjadikan laman web kami unik ialah graf pembayaran balik pinjaman bersama-sama dengan jadual pelunasan bulanan dan tahunan. Laman web kami menyediakan kalkulator tambahan yang mempunyai ciri seperti menganggar kemampuan https://www.mortgagecalculator.uk/affordability/ jadual pelunasan boleh dicetak https://www.mortgagecalculator.uk/amortisation

Yang mana inginkan kalkulator kira -kira untuk pembelian rumah boleh layari:



Semoga bermanfaat.



0 Comments