Assalamualaikum dan hai semua.Pada entri kali ini nuna ingin berkongsi mengenai satu game yang “best” untuk anda cuba.Nuna pun tertarik dengan game ni.Maklumlah sibuk dengan tugasan hakiki tidak membataskan diri nuna untuk luangkan sedikit masa untuk bermain game.Best sangat dapat “escape”sekejap buat perkara yang kita suka,apa kata orang”me time”,hehehe.

 

Untuk anda yang pertama kali ingin mencuba tu mesti nak tahu kan game apa yang nuna main?

Ni game yang nuna main tu,best tau: https://www.mortgagecalculator.org/money-games/

Banyak sangat game yang menarik dan semestinya sesuai untuk kanak-kanak mahupun yang dewasa.Nak santai-santai dengan family memang bagus main permainan ni,dapat rapatkan silaturahim sesame ahli keluarga.

 

Antara game yang nuna cuba adalah”The Powerpuff  Girls Panic In Townsville”.Comel betul kan game ni.Teringat masa kecil -kecil dulu nuna suka sangat bermain game ni dan tengok cerita kartun ni.Comel sangat.

 



Step nak main pun mudah sangat.Tekan link game tu,pastu tunggu sekejap sebab game tengah”loading”hehehe.


Game tengah loading,harap bersabar..hehe

 



 


                                                                 

Game ni mudah je.Game ni lebih kurang game keselamatan la.Kiranya 3 Powerpuff yang kawal keamanan bandar dari ancaman api dan ais.Nak main senang je seret mouse kearah “bebola api” dan “bebola ais”untuk hancurkan dia.Lagi banyak dapat hancurkan lagi banyak point yang dapat dan boleh pergi ke Next Level..hehehe

 


 

Ni pula antara game-game yang patut anda cuba.Nuna dah cuba memang syok!Kalau anda suka game jual-jual ni ha tempatnya.Memang ralit main permainan macam ni.

 


 

 

Game “Farm Town” dan game “Idie Farming Business”anda patut cuba tau.Anda yang suka bercucuk tanam dan nak santai elok cuba permainan ni.Nuna pun suka sangat game-game dekat website ni sebab semuanya best-best belaka!


 




Ni pun game yang patut anda cuba.Banyaknya,hehehe..Memang banyak tau!



 

Jadi untuk anda yang tercari-cari nak main game apa untuk santai boleh mula

main sekarang tau.Memang tak menyesal,sampai rambang mata nak main

game yang mana satu dulu,hehehe..

 

Untuk bermain game macam nuna main boleh pergi website dia ni:

: https://www.mortgagecalculator.org/money-games/

 

0 Comments