Assalamualaikum semua,kali ini nuna nak berkongsi sedikit mengenai  ubat gigi colgate optic white.semua orang mahukan gigi yang sihat,putih dan berseri barulah konfiden diri semakin meningkat dan nak senyum pun tak rasa malu...hehehe
nuna paling suka dengan ubat gigi optic white ini sebabnya adalah mempunyai kandungan partikel kristal yang halus dapat membantu untuk membersihkan gigi dan juga memutihkan gigi.memang menarik betul.

pengalaman nuna sendiri sepanjang menggunakan colgate optic white ini adalah gigi rasa lebih sihat termasuklah gusi sekali.Gigi nuna pula nampak semakin putih.

cara penggunaannya adalah cukup mudah ,cuma berus gigi selepas makan atau sekerap yang boleh.Pastikan selepas kunyah atau makan makanan,rutinkan untuk memberus gigi selepas itu.
sebabnya nak elakkan plak dari terkumpul di celah gigi.








nuna beli ubat gigi optic white(plus shine) ye.nanti ada pula yang tersalah beli.hihihi..maklumlah macam nuna sendiri pun apabila  barang dah berkenan di hati,main sambar je dan terus masuk ke dalam bakul.ada juga la yang nuna baru perasan tersalah beli  setelah  selesai  membuat bayaran..itu la terkadang tercuai sendirian.


serius memang ubat gigi optic white plus shine sangat terbaik dan nuna sangat sarankan anda dapatkannya.Nuna memang tak menyesal cuba dan jadi pengguna setia ubat gigi optic white plus shine.

Baiklah sampai disini sahaja perkongsian nuna mengenai ubat gigi optic white plus shine.sangat berbaloi dan anda perlu cuba..

salam sayang daripada nuna dan jumpa lagi di lain entri.InshaaAllah.

terima kasih kerana sudi berkunjung di blog nuna.lain kali jemput singgah lagi ya.





0 Comments